Mera film...

Ha inte sett film på lääänge o nu blev de två kvällar i rad :) Riktigt mysigt...

I kväll blev de Felon... Riktigt bra den med, lite väl grymm i mina ögon, men de känns som att de speglar verkligheten riktigt bra inte för att jag vet men kan tänka mig att de kan gå till så... Har du sett den?? Fanns en hel del tanke i den filmen oxå o som vanligt rullade tårarna ner för mina kinder... :)
 E väldigt känslig när de gäller film, de e inte många gånger inte tårarna kommer... :) Kanske är mer känslig än jag tror, även annars ;) Men men de bjuder jag på, varför hålla tillbaka när det är nått som berör... sen kan de väl finnas vissa gränser ;) minns när jag såg titanic på bio o verkligen storgrinade högt, o även hela vägen ut från bio salongen o de tog ett bra tag efteråt oxå innan ja va tillbaka ;) kan ju undra va folk tänkte hihihi... Finns en film till jag minns som verkligen oxå har satt spår o de e Edward scissorhands, va tvungen att pausa filmen så jag fick lugna ner mig, de va jag o Frida E som såg den tillsammans så vi surrade ut lite innan vi kunde fortsätta, de e som att jag börjar tänka mig in i de hela lite för mycke sen brakar de... :D hihihi e lite kul så här i efterhand... De visste ni kanske inte om mig men så är de, många tårar för film har de blivit med åren :)

                    

Nu ska ja lägga mig o läsa nått inte sorgligt o sen sova, jobb i morron i Ånäset de bli kul att få fixa o grejja inför öppningsdagen på fredag, lite tråkigt att jag inte jobbar då, men ja hinner nog sen ändå!!! :)
Natti Natti på dig!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0