Patrik 1,5...

Härlig dag o kväll!!! En Son som varit på topp humör hela dagen, ha varit hur kul som helst :)
Åkte i väg en sväng till familjen Öberg/Isberg efter maten på kaffe o kladdkaka ;) de va inte fel... Där va de fler än vi o de va trevligt att få träffa lite folk o surra lite medans barnen oxå hade kul!!!

Slutet av kvällen tillbringade ja i soffan framför Patrik 1,5 som jag tänkt se lääänge men nu e de gjort!!
En riktigt bra film tycker jag, kan tänka mig att se den minst en gång till, lite Linda film... humor, tårar, allvar o mycke eftertanke!!! Fick mig att tänka efter både en och två gånger på olika saker... Man ska verkligen se under ytan, öppna ögonen och hjärtat oftare...Sen gillar jag svenska filmer oxå, så slutet på kvällen blev oxå kanon!!!
Nu ska jag sova en stund för att sedan bli väckt av sambon som kommer från stan i natt, ska bli intressant ;) De lät då som att de hade en trevlig kväll o de e ju bra!!!

                   

Om du inte sett den så gööör de, jag tycker den va klart värd att ägna två timmar av kvällen till!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag tror den filmen är riktigt bra. skulle vilja se den också =) Tack för ikväll, god natt! Kram miriam

2009-03-29 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0