Plantor o plugg...

Känns som att jag vet va ja kommer att drömma om i natt... :) ha planterat en hel del idag, vet inte hur mycke men säkert närmare 2000 planter/växter :) Roligt att få va me från början me den lilla lilla pluggen som sen ska växa o bli en stor o vacker blomma...

Åkte via Ånäset efter jobbet o gick in på skoaffär´n... självklart blev de köp, går inte att motså när man går in där :) hade lagt undan ett par o hade turen me mig så de va kampanj nu, sparade hela trehundra kronor!!! Så nu kan jag med gott smavete köpa ett par skor till ;) så ser jag på saken iallafall :) hahahaha...

                                 

Efter en promenad i kylan så blev de soffan o ghost whispherer... :) så nu e de lite plock o sen en varm dusch som gäller... i morron e de fredag o helg igen, så härligt, få se om de blir nått kul som händer... Sambon ska in på 10års kalssfest i Umeå på lördag, de kommer säkert att bli kul!!!

Natti natti på dig!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Frida

Så skönt för dig att få börja jobba, hoppas du trivs bra! Ingen mjukstart verkar de som, du får ta igen dig i helgen... Kram Kram

2009-03-26 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0