Skellefteå AIK...

Ja jag säger då bara de...VINST mot LHC efter fem spelade perioder o ca 2 min in på den sjätte... helt otroligt, snacka om att de har gjort de bra, vidare till semifinal efter vinst den sjunde matchen, bara de att hållit i så länge mot ett lag som varit ett av de guld tippade... Sen var de ju inte bara en "nyckel" spelare som inte kunde spela för skellefteå i kväll heller!!!
Ska de va på grund av mig iaf... jag såg ju matchen i kväll o de blev vinst... börjar bli lite spookie ;) Nä ska sanningen till så såg jag allt utom målet som avgjorde :( var tvungen att åka hem till en vaken o jätte ledsen son... men jag hörde de på webbradion o jag hade väldigt svårt att inte skrika o hoppa av glädje, men jag var tyst o de va nog bra Godisen hade presic somnat om... :) Så de där gjorde grabbarna bra helt själva!! :) hahahaha... Nu kanske de vill sig att man hinner besöka ladan... få se få se...
Men ett riktigt Glatt slut blev de på denna annars rätt "vanliga" Måndag...
                                       
                                         

I morron är de besiktning av bilen ska bli spännande :) Nu tar nog sömnen över snart så de e bara att säga God Natt till er alla Ha en bra Tisdag!!!

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0