Tar form...

Nu håller butiken på ta form faktiskt!!! Ha lite städning o plock kvar!!! Se är de att vänta in blommorna för att få till de sista blir nog super!!! :) Ska bli kul att få jobba lite i Ånäset nu igen :)
Va lite gråt, eller ganska mycke när ja kom på dagis för att hämta Godisen, han hade klämt sina små fingrar i dörren... men de gick över o bustat i massor ha vi gjort i kväll :) Men de gör lite ont i mamma hjärtat när de små gjort sig illa.. Sen ha han plåster "fobi" oxå, så de funkade inte heller bra :)

Annars inte så mycket "vardagen" har börjat rulla på o ha redan börjat känna av att man inte hinner så mycke, eller hinner o hinner de gör jag ju, men de e klart de finns ju inte så mycke plats för de där lilla "roliga" att tvär åka o bada osv.. :) Men men, de e skönt att "vardagen" är tillbaka iaf!!! Får njuta mer av helgerna i stället, medans jag är ledig på helgerna iallafall :)
Har tankarna på andra håll just för tillfället...
Ta vara på dig och dina nära o kära, njut av livet o allt vad de innebär. Ta dagen som den kommer o gör de bästa av de!!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag tror det blir jättefint och när blommorna kommer kommer det bli prefekt! trodde verkligen jag skulle åka på magsjuka men det verkar bara som att det är illamånde som aldrig bryter ut! Men vi ses imorgon! Kram´miriam

2009-03-30 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0