Turen var på min sida i kväll..?!?!

Många segrar i kväll!!! :)

Började eftermiddagen med att se Skellefteå AIK vinna hemma mot Linköping!!! Matchen sågs hos Petra o Jocke me pizza för hungriga magar ;)
Jag har inte sett en enda match under säsongen tyvärr, (hade tänkt va på plats idag men de ville sig inte) bara följt dem via radio o tidning men nu har jag sett två slutspels matcher o båda med STOR vinst!!!
Ska de va på grund av mig... ;) hihihi...
Känns som att jag måste se på måndag oxå men de är ju borta o sambon jobbar em o jag har inte kanalerna... :( Så nu få ni grabbar klara er utan mig :D hahahaha... jag hoppas självklart på seger så man kanske får chansen att besöka ladan... Litar på er!!!

                                

Sen fortsatte en trevlig kväll me vakna barn o melodifestivalen...!!! Hade en intern "tippning" där hela potten gick till mig :D jag tippade RÄTT!!! Malena Ernman vann!!! Men hade jag tippat via hjärtat så hade lotten fallit på... självklart Caroline af Ugglas, hon e ju för underbar o ja gillar de hon gör skarpt... de hade ju inte varit helt fel tippat heller hon blev ju tvåa!!! :) skulle kanske köpt en lott idag eller va tror ni... :)
En trevlig kväll har vi haft iallafall o riktigt sköt att få träffa lite folk igen :)

                

                

Nu är de väl sängen som vankar... o en förhoppningsvis kanon söndag med grillning o skoter!!!
Tack för i kväll o ha en bra natt!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0