Våffeldagen...

                      

Idag är de ju våffeldagen, så vi skulle äta våfflor såklart... En av Sambons och Godisens favorit maträtt, inte för mig dock. Visst de e ju gott men jag vet inte om jag kan kalla de maträtt direkt, kanske efterrätt, eller ett godare mellanmål eller så... Men till saken hör att de inte blev några våfflor idag, blev helt ändrade planer för eftermiddagen...
Vi åkte i stället direkt efter jobbet i Bygdeå till Frasses där vi mötte upp min "äldsta" syster o hennes familj, vi åt tillsammans o sen åkte vi några kilometer o grattade en av mina "yngre" systrar som nu ör bosatt med sin sambo i dalkarså :)
Hon hade ingen aning om att vi skulle komma o blev allt lite chockad :) Men de va dags att hon skulle få sin födelsedags present o vi va ju även nyfikna på hur de fått de i sitt hus!!!
Så våfflor får de bli i morron istället men ja tror att de går lika bra :)
Jätte mysigt hade dom iallafall i sitt lilla hus!!!

Godisen fick busa av sig med en av favorti kusinerna de vs uppskattat!!!

                           

                            

Annars är de väl som vanligt jämna plågor... ;)

Ha en jättte bra kväll så hörs vi!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad Tyra och Wilgot såg ut tillsammans, härligt att se =) Kvällen verkar ha varit bra för er... kanske inte AIK då men det kommer en ny säsong =) Kramar Miriam

2009-03-25 @ 22:41:13
Postat av: Petra

Trevligt med "spontana" utflykter! =) Hur går det med jobbandet?, lika kul fortfarande? ;-)

2009-03-26 @ 07:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0