Glass...

Sommar o glass säsongen tar fart.. farligt ;)
Tittade på GB:s hemsida nostalgi glassar från mitt år... Kolla in priserna!!! De e ju lite skillnad!!!

              

Härligt... de va ännu roligare att titta några år framåt, för de e då jag börja minnas vissa sorter... åt ju inte glass när ja kom ut direkt :)
Minns speciellt igloo me två pinnar, då fick jag ju känslan av att jag hade fått två glassar för en :)
Pop up va oxå en favorit, de va inte förrän 1987 som daimstruten en till av favvisarna kom!!!
Bland de första var ju Top hat och den är ju tillbaka igen!!!
Oj va glassugen jag belv efter allt tittande, de har kommit o gått en del glass genom åren...
De blir att prova några nyheter och klassiker i sommar tror jag :D
Ha en bra kväll
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du bara måste prova den nya glassen som GB lanserar från Ben&Jerry's, fantastiskt god! :D Lite väl dyr, men det är den värd tycker jag :) Hoppas allt är bra annars med er alla :)

Kram

2009-05-26 @ 15:58:55
Postat av: Linda

hmm.. då måste ja testa :D Allt är bara bra!!! Med dig då?? Synd att vi inte hann träffas idag, blev det några bra köp?? Kram

2009-05-27 @ 18:11:55
Postat av: Malin

Jag håller, med Ben & Jerry´s glassen är fantastisk, jag kunde inte motstå den fastän jag inte ens tål den :)

2009-05-27 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0