Irretation...

Känner att jag blir irreterad... tycker kanske att vissa saker bör skötas bättre som dessutom är så viktigt, jag hoppas att det finns en bra förklaring visst kan vissa saker hända men de här kändes inte så bra...

Sen blir jag väldigt irreterad över att det inte verkar vara någon stor prioritet att våra barn ska vara trygga på förskolan... Det har lovats hit och dit men tyvärr så går andra ställen före, vilket är väldigt tråkigt när vi har en sån fin by och utveckling. Det handlar ju om vår framtid BARNEN!!! Jag hoppas verkligen att ett staket kommer upp snarast innan det händer något barn något... När de väl kommit på att vägen är intresant kan det gå väldigt fort!!! Tycker verkligen att säkerheten bör prioriteras högre!!! 

                                

En irreterad tjej i kväll, tur att det brukar gå över lika fort som det kommer  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta bör man bli irre över, skolan sköter detta under all kritik! Staket ska upp vare sig vi bygger det eller kommunen, kram Miriam

2009-05-05 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0