Klick!!!

Köpte ju en kamera förr förra helgen... ÄNTLIGEN!!! Har väntat ett tag nu!!! Den vi hade tänkt var slut, men de förstår jag med tanke på priset men de blev den här till ett bra pris oxå!!! 

           Digitalkameror - System Sony DSLR-A200 kamerahus

Är nöjd med köpet i allafall, nu kan ögonblicken fångas :)
Hur kul som helst har dock inte hunnit läsa en sida i handboken så ja tänkt ta den till sängen i kväll... få se hur många sidor jag hinner, o hur mycke jag förstår, innan john blund kommer. Vilket brukar gå rätt fort när huvudet nuddar kudden ;)

Carpe diem


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag en likadan? Miriam

2009-05-04 @ 21:48:51
Postat av: Anonym

Hahaha, ja sen skulle jag kunna snacka mig till vinst också =P Och då blir jag ju känd =) Typ som en snackis, wowow, Grymt! Miriam

2009-05-04 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0