Kommer ut...

Även om jag såg toppen och pinnen från päronet i soffan, o småbitar och päronsaft på Godisens pyamas i morse så fick jag verkligen svart på vitt när jag bytte blöja på honom i eftermiddag...
I blöjan låg nämligen en klistelapp från icas päron helt oförstörd!!! ...Busted...
De som går in ena vägen kommer naturligt ut den andra vägen!! Fick de bevisat för mig i dag :) hihihihi...
Men andra sidan så "fixar" han sig frukost på mornarna, när hans föräldrar fortfarande ligger o drar sig ;) går o sätter sig i soffan, är för hungrig för att bry sig om lapparna :) Det är inte första gången ett päron försvinner på morgonen men då har lapparna redan varit borta :)
Ja hahaha de är väl bra med barn som tar för sig ;)

                                

carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0