Tre trevliga dagar!!!

Helgen har varit helbra!!!
Fredag efter jobbet blev de stan, och en rikitgt trevlig kväll med Malin och Frida!! Lördagen blev en solig men blåsig dag på stan på morronen. Skulle hitta lite kläder till sonen men de blev de viktigtaste och det var sockar, sen en t-shirt som ja inte kunde låta bli. De va så mycke folk på stan o ja ville hem. Så få bli en till tripp senare... Unnade mig själv lite smink, id:s mineral smink, ha vairt sugen länge på att prova o nu blev de så köpte ett kit, ha inte blivit jätte bundis me de än men ha ju bara provat en gång så... En t-shirt från monki till mig en mascara och ett nagellack fick oxå åka med hem!!



Väl hemma så blev de en sväng på marknaden, som var väldigt liten men där hittade jag en "mössa" typ, som Wilgot ska ha på dagis när de ska vara sjörövare :) Hem o göra sig ordning för taco buffe med schlageryra på folketshus, där de var 70 matgäster o jätte trevligt. Roligt att få umgås, men kvällen slutade inte där. En av sambons närmsta vänner hade inflyttningsfest så dit hann vi en sväng oxå... missade då röstningen på eurovisionschlagern men fick ju veta att Norge vann!!! Hemma i trygga händer var Godisen med moster Liza och hennes Patrik!!
Dagen idag har bjudits på rikitgt sommar, sol o varmt :) var på kalas på förmiddagen sen har de varit en riktigt slappar söndag gårdagen har gjort sig påmind tror jag ;)

 Bus... :)

  Fiska va ju hur kul som helst, nöjd kille :)

 Hoppborgen va inte fel heller!!!

Tack för i helgen!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi, så söt han är! Jo helgern har varit bra, kanske sommaren blir bra också, hoppas! Tack för ikväll, kram miriam

2009-05-18 @ 21:38:51
Postat av: Anonym

Vilka fina kalasbilder! Kul att du hade möjlighet att komma, nu behöver vi ju inte låta det gå så länge till nästa gång! :) Kram

2009-05-19 @ 18:16:25
Postat av: Malin

Oj! Glömde visst skriva mitt namn.. :)

2009-05-20 @ 12:49:30
Postat av: Linda

hihihi.. ja jag förstod nästan att de va du ändå :) De va super kul att komma o ja nu behöver de kanske inte dröjja lika länge :) ha de jätte bra kram

2009-05-23 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0