15 paket...

En dag ja sent kommer glömma :)

Vissa saker ska ju bara hända när de e som jävligast lr nått ;)
Jag skulle åka en snabbis till stan idag för att bla. köpa golvet till vardagsrummen, så att de ska finnas på plats...
Hade fixat så att moster Liza skulle hämta sonen på dagis så att ja slapp stressa allt för mycke!!!

Lastat på 15 paket 37,5 kvadratmeter golv i bilen, lite små ont i ryggen från all slipning o spackling sen innan... Men iväg mot hemmet YES!!! i riktigt bra tid för engångs skull :)
Ringde till Liza för att säga att ja inte alls skulle bli så sen, när ja tycker att bilen började gå lite sladdrigt o två sekunder senare så börjar de låta konstigt... En P-ficka några meter fram...
- Glöm de ja sa Liza ja blir sen......
Beskådade mitt ordentilgt rykande platta däck... Jo FET punka kan man ju säga...

Satt mig i bilen igen o drog en lång suck... de e inte sant, punkteringen må ju vara en sak... Men JO så va de, bara att sätta igång o packa ut 15 paket golv för att ens kunna få fram reservdäcket o verktygen, byta däcket (tur att man har några kilon på kroppen iaf, kunde försiktigt hoppa lös bultarna, de satt ju inte lite) o sen glatt packa in de 15 paketen golv o de andra jag handlat igen...
Ja älskar att bära golv... 

Ensam o övergiven på en P-ficka, men med tjurskallen tar man sig långt ;)

Nu är iaf golvet på plats i huset, men bar in dem där fick sambon göra :)

Glömmer kameran hela tiden när vi är där o jobbar o ja som tänkte va duktig på fota, ha ha... Ja ja i morron blir de köksinredning upp, delar iaf!!! Känns kung!!!

Nä nu ska min kropp få inta horisontal läge!!!
Natti natti

                     

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0