Pang i bygget...

-Pang i bygget, jätte joligt att kasta skjäp mamma...

Vi har varit på soptippen ikväll igen, W tyckte att de va minst lika roligt som sist, skrattar gott o tackar för varje grej han få kasta :) De va mycket pang i bygget :)

I morron blir de stan o inhandla grejer till huset... de e en del bygg grejer o tapeter som behövs...

Barn e ju verkligen ärliga :) W pratade på innan de va säng dags...

W:- Pappa jätte stark...
Jag:- Jaha är han...
W:- Gogart (=wilgot) jätte stark...
Jag:-okej, ja du e oxå stark...
W:- mamma inte stark...
Jag:- Men mamma e ju jätte stark, jag orkar ju lyfta dig :)
W:- Näe, mamma inte stark, Wilma osså lyfta mig...

... okej då förstår jag hur han ser mig... Wilma är nämligen fyra år :)
hahaha ja men gulligt va de ju iaf...

                            

Ha en underbar Tisdag!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ja du det är bara till å lyssna på barnet, dom vet(tror dom) allt:-) Byggkramar från oss

2009-10-06 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0