Kantareller...

Fick hem kantareller idag, utan att ens varit ut i skogen, sambons chefs fru skickade en hel del (De finns underbara själar)  Sambon o hans arbetskompisar hade gjort stor fynd i skogen :) Så kvällen ha bestått till viss del av svampförvällning o sen en sväng idol titt oxå, fanns två favoriteri kväll oxå... spännande...

Annars så e de tjockt i huvvet o många frågor kring "livet"... Kommer jag någonsin veta vad jag vill o vad jag ska... o kommer jag någonsin att sluta fundera på vilka val jag gjort och inte, o hur de skulle sett ut om valen var annorlunda... kommer alltid de dåliga samvetet för vissa saker förfölja en eller är känsligheten bara för stor... vems fel är vad, är de någons fel... hur mycke kan man ge och hur långt ska man bry sig, blir de bara värre för en själv, kan man tänka för mycke... som sagt ett virr varr... Nä, tänka framåt o på allt underbart jag har o alla underbara människor jag har runt omkring mig även om jag inte träffar dem så mycke som jag kanske skulle vilja... hmm ja slut babblat... :)

Hade en väldigt påtaglig dröm i natt, väldigt verklig men ändå inte... men den har suttit kvar hela dagen... stor krock, massa bilskrot överallt, väg, bara kända bilar, träd, men hur ja än sökte hittade jag inga männsikor fast de just hänt... skrämmande... ooo ja...
Kanske måste ut o söka lite dröm tydning :)

Ha en bra natt!!!

Carpe Diem



                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0