Julafton!!!

Nu är julafton förbipasserad... o helt otroligt va fina julklappar vi fått!!! Jag fick både parfymen och armbandet humanity från "listan" :) Sen är de ju inte klart heller...

Sonens glädje för alla julklappar han fick var helt otroligt roligt att se, helt underbart!!! Han visste inte hur han skulle bete sig helt salig och glad, skrek av glädje när han öppnade o kunde inte sluta skratta :) Den synen gjorde de här till ja jag tror den bästa julaftonen hittills, ha aldrig sett nått liknande!!!

Började med mys morron o paket under sängen, han e inte dum den där tomten ;) sen fortsatte de bara, blev lite stress men de hör väl till antar jag... mätta och belåtna blev vi oxå, så nu tar vi nya tag för dagen idag!!!

Tack alla för en trevlig julafton <3
Bilder kommer snart hoppas jag!!!
Ha en bra fortsättning alla goa människor, kärlek till er i juletid!!!

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0