Tisdag!!!

Skulle ha haft avslutning på familjeverkstan ikväll, men de blev inställt... :( jätte tråkigt... hade varit roligt att träffa alla innan jul men men, nya tag efter nyår...

Annars idag så ha jag o Meija varit hos frissan :) nu blev ja mörkare o mina ljusa slingor blev kallt mustigt rödlila :)
Besök från göteborg fick vi oxå, trevligt!!!

Annars så blev de genomgång av julklapparna, så att verkligen allt e klart... mycke inslagning har vi framför oss...
Vad har ni för önskningar i jul, förutom att ha de bra med nära o kära???
Här är nåra av mina önskningar!!!


       

        Kommer att bli min julklapp till mig själv :)

      
               
 
Tjocksockar och tofflor går alltid hem hos mig, iphonen få ja nog bara drömma om ;)

                
        Lamellgardiner till matsalen skulle inte va fel!!!

Listan kan nog göras hur lååång som helst, tror ja stoppar här :) konstigt att för nån månad sen när alla fråga vad man önskar sig så är de tomt o nu finns massor till sig själv och till hemmet hur mycke som helst... :)
Ska bli myyys me jul även om de inte blir så många klappar!!! 

So long!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Frida

Diggar skarpt julklappen till dig själv, ser

urmysig ut:)

God Jul till hela familjen!

Kram Frida, Jonas, Felicia å Emilia

2010-12-22 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0