Alla hjärtans dag!!!

En underbar vårdag med underbart väder ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat, är inte någon vintermännsika direkt men den här tiden är ju underbar o dessutom så kommer sommaren närmare och närmare för varje dag :)

Frukost på säng o liten sovmorron, en början på en bra dag... sen blev de utevistelse med fika, grillning o massa trevliga männsikor :)
Sen fick vi besök från göteborg o de gillas ju alltid :)

Många funderingar på huset just nu, vad vill vi och vad ska vi prioritera??? OMG de är en del ;) 
Mycke jag vill göra och ha nu ;) Men måste ta de lite lungt tror jag, känns som att kroppen har sagt i från lite i veckan... ja ha många drömmar men måste ta en i taget o jag vet att jag kanske behöver tänka till lite o ta de lite lungt för de ja vill mest behövs nog en utvilad och lugnare Linda... Kroppen är en häftig manick som verkligen bestämmer själv o inte mycke går att göra bara försöka lyssna kanske!!! hahaha

Hoppas ni haft en härlig alla hjärtansdag!!! Här i flarken har den varit kanon :)
Sköt om er!!

Carpe Diem  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0