Bling bling...

Haft en bra helg med blandannat en riktigt rolig företagsfest... Måndagen var dagis stängt så de blev utedag me skoter, grillning o massa åkande i backen, har en smått galen son iallafall, slängde sig själv utför backen på tefat o grejjer dubbelvikt i tokskratt o ja kansäga att de gick FORT!! :)

Har dock varit utan röst sen i söndags o tror att de kan vara festens fel med sång o Agust o lotta ;) Men har nästan återfått den helt nu, bara rethosta kvar... Men i går var de dags att besöka lassa igen... Ambulansen fick hämta mig hemma med fyra stora barnögon i fönstrer som fick se när den åkte iväg med mig o blinkade med lampora för dem :)
Trodde att jag skulle slippa åka in igen... de e ju ett år sen nu... men men är hemma nu igen o de känns bra o hoppas ja inte behöver in igen för de va INTE kul alls igår... har fortfarande ont i hälarna dock, men de kan  ju bero på att jag aldrig någon gång förut ha haft så stora hälar, ja de va nog ingen vacker syn igår, stackars Miriam o Tim kom till hjälp när de satt gång och fick se eländet ;)!!! Underbart med bra vänner som finns där i vått o torrt!!:)
Nä nu ska de bli duschen o sen sängen är lite sliten blev inte mycke sömn i går men de blir nog jobb i morron är nog lika bra tror ja!!!

På åter seende ha en bra kväll o sköt om er!!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

Klart vi gör, utan problem... du var väldigt söööt!!

2010-02-11 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0