åren går...

Efter en dag i stan igår med konfirmation och god middag... Tänk att min syster son redan är sååå gammal o ha blivit såå stor, minns ju så väl när han just lärt sig gå o när jag bodde med dem. Oj oj oj va ja ha skött om denna pojk vilka minnen, ligger varmt om hjärtat. Tur bara att jag inte blivit nått äldre ;) Trevligt var de iallafall o lite shopping hanns oxå med :)

Nu håller jag på att packa husvagnen och städa...
I morron bär de av o pröva på husvagns livet ska blir sjukt mysigt hoppas jag ;)

Dagarna rinner iväg o i morron är de redan början på andra semester veckan!!! Men de känns bra att åka bort även om de e mycke vi ska hinna o göra, mennu blir de ju semester på riktigt!!!



Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0