Road trip...

Igår blev de en road trip med tjejerna ner till Ikea!!! Mycke trevligt måste jag säga :)
Shopping blev de både på ikea sen lite kläder följde oxå me... massa mat o massa surr o en massa road kills ;) Men som vanligt så fanns ju inte de som va viktigast på ikea listan... men men få bli en resa till nån gång om ingen annan ska dit såklart, synd bara att de e sååå långt...

I lördags fick ja utlandsstämning när jag gick o handlade lite mat till bil resan för mig själv, halv tio på kvällen. När de dessutom va fuktigt o varmt när jag kom ut så förstärktes hela känslan!!! Länge leve sommaren!!!
Sommar tecken finns de verkligen överallt trots att de blivit mycket kallare ute... bladlöss alldeles gröna finns de gott om överallt, massa växter som ploppar upp här o där o ja vet inte vad nått är än :) sen i kväll så kom ett sommartecken till, en liten igelkott hälsade på, på gården, hur söt som helst :)

Carpe Diem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0