Lyckades...

Dagen började bra i allafall, äntligen så lyckades vi få träffa härliga vänner!!! Vi ha försökt ett tag... men de ha alltid kommit annat i vägen, men de som väntar på nått gott...
Riktigt trevligt var de iaf o kände mig glad o possitiv när vi fått umgås med så glada och possitiva människor :) De är bara konstigt att Robertsfors verkar ligga sååå långt bort ;)

Har dock känt mig väldigt konstig i kväll... Kan inte sätta fingret på vad, tror jag helt enkelt väljer sängen om jag nu kommer mig från datorn ;) Sitter här o kollar runt lite för projekt allrum... de e lite komiskt ändå... Grymt "less" på renovera o de va som en lättnad nu när de bara fattas saliningar i hallen :) (även om de är typ bland de roligaste som finns) Men redan nu så börjar de klia o planer för allrummet i källaren börjar växa!!! Ha varit där nere o "röjjt" lite... kanske de blir ett infall att måla där i vinter iallafall ;) Ska göra hallen helt klar först!!!

Från de ena till de andra, IDOL!!! nja vet inte va ja ska säga... blir dock rädd för mig själv... Weise kan han bara åka ut, klarar inte av denna männsika blir arg ba ja ser han!!! Känns hemskt ja känner ju inte ens människan, brukar inte va sån, stackarn :) Men jag får krupp o idag blev de ännu värre... Måste va hormonerna ;) skyller på de iaf hahaha Nä bort me Weise från idol så att ja kan fortsätta se...

Ja ja nu e de helg iaf :) Inga planer vilket känns skönt oxå, vi gör de som kommer upp!!! Farsdag på söndag oxå!!!

Ha de bäst
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0