Nu är de...

... 16 dagar kvar till BF datum :D de känns ju bara hur bra som helst... eller?!?!?! Ska ju in nästa måndag igen få se vad som sägs då o då e ja ju inne i v 39 :) Nedräkning och lite spännande!!!

Hade de varit som med godisen hade bebisen kommit idag eller 10 över tolv i natt o jag hade nu vetat om att de var dags snart!!! Men så blev de inte, den här graviditeten är en helt annan och ut kommer en helt annan individ oxå, längtar sååå mycket efter att få veta vem som nu bor i min mage!!!

I morron ska jag o två vänner in till stan o fotas på the studio :) Ska bli riktigt spännande... först va ja inte så pepp, kul att fotas riktigt HÖG gravid "fet" o pluffsig... men nu ha ja tänkt om, kanske kommer jag att se ut så här en gång till men de e inte alls säkert o "vanlig" kommer jag ju att vara jämt sen så de kan bli roligt att föreviga den här stunden :)
Men sjukt nervös, jag o kameror är ju inte riktigt kompisar om ja säger så, o jag gissar att de inte blir så lätt att slappna av... men en kul grej ;)

                  
 
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0