The studio!!!

Ja igår va de 16 dar kvar... så idag femton då lr??? hahahha

Jag överlevde kameran!!!
En superdag har de verkligen varit idag!!! Underbart sällskap och riktigt roligt att fotas, skulle gärna göra om de nu när man vet hur de funkar o lite hur de blir mer, o så att man kan slappna av lite mer ;)
Svårast va ändå att välja ut bilder o nu i efterhand så ångrar jag lite att jag tog bort vissa bilder men men... få göras om helt enkelt :D

Ska bjuda på bilderna...

Varning för känsliga tittare dock... "hud" visas ;)












Ja nu har ni fått se tjockisen oxå ;)

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj vad vacker du är och lilla magen =) Tänkte faktiskt att jag skulle ha farit förbi men du vet hur de är =) Är du hemma på måndag?? Är ledig efter helgen då, men vet ej om jag hittar till dig =) KRAM

2010-11-04 @ 09:51:08
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det blev ju jätte fina bilder! :)

2010-11-04 @ 14:56:48
Postat av: Anonym

F oxå du e ju riktigt snygg ;) Är de dom som sminkade dig? Kraam!!

2010-11-04 @ 16:30:39
Postat av: miriam

NU ser jag ju! Jag är inte inne här så ofta. Bilderna är sååå otroligt vackra, du är vacker! Kram

2010-11-10 @ 21:09:13
Postat av: Matilda

Vilka fina bilder!

Ja att det var skoj :)

Lycka till med den lilla som kommer nu snart, kram Matilda

2010-11-12 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0