Ung och bortskämd!!!

OMG!!! Sååå tragiskt... Kan ju inge annat än att bli mörkrädd efter att ha sett ung och bortskämd ikväll...
Känner mig verkligen glad över att ha haft en mamma som "tvingat" mig, tjatat och lärt mig ta ansvar och göra saker!!! :)
Va hände med deras föräldrar oj oj oj... ja jag vet verkligen hur jag inte vill vara!!! Man måste ju lära sig ta ansvar över sig själv och visa respekt och de måste jag som vuxen försöka överföra till min barn så att dem lär sig oxå... ja ja... Galet...



Nu ser jag på fotbollsgalan!!! Kung Zlatan :) Han e ju bara hur bra som helst o kul att han e på plats oxå så slapp ju Persbrandt :)
Guldbollen igen, men de finns ju ingen annan som ska ha den heller!!! Grymt skön lirare!!!



Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0