De tar sig...

...efter tio år tillsammans!!! :)

Min sambo kanske inte är känd för att vara den mest romantiska i hela världen...
När vi nyss hade blivit tillsammans för tio år sen, ny kära o livet lekte satt vi i hans mörkblåa mercedes 190:a o lyssnade på musik, lite hårdare vara :) Plötsligt säger han att åå ååå vänta älskling så ska jag tillägna dig en låt!!!
Ååå tänkte jag o lutade mig tillbaka i sätet o tänkte nu kommer de nått riktigt fint!!!
Men ja hade ju glömt vem ja va tillsammans med ;)

På hög volym började nu Die die die my darligng med Metallica eka från högtalarna!!! De va den fina låten jag fick :) Sen har han vid ett senare tillfälle oxå "gett" mig en markoolio låt med mindre rolig text...

Så här om dagen kom han hem o gick till datorn o satt sig, sen sa han så fint: ...efter tio år tillsammans, ett barn... osv är de väl dags att du får en ny låt... jaha tänkte jag...
Jag satt mig vid dator o klickade på play... väntade o väntade, men bara en fin låt med väldigt fin text sjöng ur datorn... men hela låten väntade jag på att nått skulle komma :) hahaha Ja de tar sig med åren tydligen ;) Kärlek!!!

http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

Så fint! Å den låten är en av mina favvisar just nu, sjukt bra=) Nu ska ni leva lyckliga i alla era dagar, Kram

2010-10-24 @ 21:22:39
Postat av: frida

De har ju tagit sig ordentligt, vilken karl;D

Kram kram

2010-10-25 @ 09:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0