Talsvar på mobilen...

Åååå ibland så känns de som att va skönt de skulle va o ha obegränsat, eller iallafall mer pengar än vad man har... Kunna köpa de man behöver utan att behöva tänka hela tiden!!!

Stan igår på UL igen, sen en tripp på stan för massa ärenden som byggmaterial så klart!!! Skulle köpa nått nytt BB plagg till liten som väntas, men de blev som inget heller de e ju såååå utplockat o de finns typ INGET i de minsta storlekarna :( Tråkigt tråkigt.. men en snutte, speldosa och nappflaska fick följa med hem iallafall :)
Nu e ja sjukskriven 100% känns jätte konstigt att inte ska åka på jobbet i veckan, sen påminnde syster mig om att hallå du ska ju inte dit på läääänge!!! Nä just de de ska ja ju inte känns ju jätte konstigt, nu börjar hemma tiden, hoppas bara den går fort tills liten kommer ;) De kommer nog att klia i kroppen ändå :)

Försäkringskassan har talat in på mobilen och vill att jag ska höra av mig... de här kan ju bli väldigt spännande, få ringa i morron o hålla tummarna på att allt godkänns annars blir de inte så roligt!!! Hoppas på att allt går fort oxå...

Nu blir de lite fotboll, skulle behöva ta i tu me lite papper men förstår inte att de inte känns lockande ;)

            

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Trots lite pengar låter de som att du hittat massor.. Rånade du kanske en bank då du lix var till staden?? ;-)

2010-10-13 @ 19:06:24
Postat av: Linda

Mycke o mycke... tre saker :) Men du fick mig iaf, har mina mörka sidor men är man i penga behov så ;)

2010-10-13 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0