O så blir de bara..

mer o mer o mer o mer... på tv att titta på :)
Kan ju inte låta bli att se idol så klart o måste ju säga att jag har minst tre stora favoriter redan nu!!! De e helt sjukt ju hur mycke talang de finns i lilla sverige... inte bara inom musik utan massa annat oxå... bara Zlatan tillexempel vilken kung!!! :) Ja alla ha vi väl säkert våran egen lilla talang, jag har dock inte hittat min än hahaha... men men lever o mår ändå!!!

Ledig i morron igen :) blir najs om ja bara kommer överrens med alla hormonerna då såklart ;) Men jag gillar ju berg o dalbanor så de funkar nog!!!
Nu ska ja upp o pussa lite på min lill godis o sen blir de sängen!!! Få se va morrondagen har att ge!!!



Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0