Sommar känslor!!!

Idag kom sommaren verkligen tillbaka, sååå varmt o skönt i solen riktigt bikiniväder :) Men såklart i skuggan känns de att de e höst men de e sååå lovely om vi får en fin höst!!!

vi hann en del i hallen och ute i helgen o hoppas på att vi hinner lite till i veckan!!! På lördag blir de ikea med en god vän, två gravida ska shoppalös på ikea :)
Sitter nu o tänker ut vad vi kan tänkas behöva, till hallen blandannat!!! På Söndagen blir de att åka o köpa golv och tapeter, ytterdörren har kommit så de känns verkligen som att nu börjar de röra på sig!!! Härligt!!!  




Nu efter min powernap i soffan så ska ja lämna husets fyra väggar en stund o få surra lite, behövligt :) Frågan e ju bara om jag kommer att bli trött nån gång ikväll, fast som de känns nu ska de inte va några problem att somna igen ;)

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej =) Jo nu är de riktigt länge sedan.. jag

ska kolla upp mitt schema och så om någon torsdag eller fredag kan passa =) Vill ju hinna se fin magen din och stor killen din =) Har du någon aning vad som väntar där inne?? =) Hälsa till alla!! KRAM

2010-09-08 @ 19:12:18
URL: http://rebbansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0