Tur o retur...

Vilken helg!!!
I fredags va vi barnvakt till ett par kompisars barn :) Riktigt roligt hade vi, dock blev inte kvällen lika rolig... Vi satt o såg så ska de låta o barnen va ute o lekte, när de kommer springande o Wilgot grinandes... Gunga i munnen = framtand bakflyttad typ en halv cm o överläppen "strängen" som bakdragen med o fastkliad mellan tänderna... De blev då en tur o retur resa till akuten!!!

Jätte bra läkare som bröt fram tanden o fixade "loss" läppen, visst gick de fort mamma va de Wilgot sa i telefonen när de ringde från akuten :) Lite sne är den fortfarande o väldigt öm är han lite svårt att äta... så nu är de bara hålla koll på den o sen på ett litet återbesök efter påsk!!!

Lördagen då... först blev de några fynd på bytardagen inte många men några :) Bästa fyndet gjorde jag nog på fyndet :)

Grymt nöjd över min tavla endast 60kr :)

Sen blev de duschen o göra sig ordning för helkväll i Umeå med brudarna!!! Firande av Miriams 25års dag!!!
Mat på Lottas och sen Carola show, Elvis, Barbara och jag...
Kvällen i bilder...
         
         
                      
                        

Ja Carola e grymt bra och SNYGG som få!!! Miriam fick sig även en personlig film hälsning från Carola :)
Sen blev de även en liten stund för att surra lite me henne o signering osv... Mycke gråt, skratt, god mat o underhållning, sen så va vi ju självklart upp o dansa lite me Carola på scenen :) Säger då bara in the getto... Jag är nöjd :)

Dagen idag har varit trött ;) och bestått av att skrapa hus o små dola... hade dock önskat att jag hade fått mer gjort men men finns fler dagar!!! Snart e de påsk oxå :)
Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh jag har ju inte sett =) Tak för entrevlig helg! Jag hade en grym helg.

Kram & Puss

2011-04-20 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0