Sådan far, sådan son...

Robert letade efter en leksak som vi trodde hade åkt ner i avloppet via badkaret... håller på så vis på att rensa avloppet o söka runt vilket kanske inte va alldelse så fräscht efter som att de inte gjordes igår ;)

Wilgot står ivrigt o ser om hans leksak ska titta fram bland sörjan o den lätt aromatiska avloppsdoften!!!
Ja lyfter blicken o kollar in han, i samma stund ser jag hur han rynkar näsan "kjöjs" och går ut från toan... ja frågar va de blev...
- Jag tyckte de såg så äckligt ut att ja nästan kräktes mamma.... o så skrattar han, o jag med kan verkligen inte hålla mig, ja vad ska jag säga sådan far sådan son...
Alla som känner Robert vet ju på ett ungefär hur lätt han ha att "kjöjes"... (väldigt kräsen, gjorde ett "bra jobb att hålla sig idag)

Leksaken hittades inte... men rent avlopp blev de ;)

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0