De går undan...

Oj oj oj... STOLT mamma oooo ja :)

Fick ett samtal från en, ja så lycklig son har jag nog aldrig hört honom nästan,.. -MAMMA!!! Jag kan cykla utan stödhjul nu :) De kickade till i mamma hjärtat kan jag säga, o jag va inte ens hemma o på först försöket... de går undan nu... dryga månaden kvar till fyra år o nu går de även räser för lillfisen som om några dagar är 9 månader... hon tar sig dit hon vill på olika sätt fortare o fortare :) Dessutom så vet hon exakt vad hon vill oxå... hahaha ja undra va de ska bli av denna lilla skrutta :)
Ja mina små underbara knoddar som inte är så jätte små längra fast ändå så små!!!

Bjuder på en bild på Meija ikväll så ska de fotas cyklarn i morron så ni får lite "live" bevis...

Mat gillar hon bästeller bara när hon får äta precis som oss o alldeles själv!!!
Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0