Måndag

Så var de måndag igen... helgerna rusar förbi... insåg just att de bara är den här och en till vecka kvar av min heltids mammaedighet!!! Den 5 september börjar jag mitt nya jobb :) spännande men även lite skrämmande tiden har vekligen sprungit iväg, lill trölan blev 9 månader i fredags... de och sommarlovsavslutning firade vi på Leos hela dagen, väldigt trevligt!!!

Resten av helgen har bara flugit förbi, lördagen blev se suring för hela slanten o de va helt galet gott o trevligt folk kring bordet :) Sen igår blev de grillat o film me goa vänner, en riktig slappar dag!!!
        
Inatt har även minstingen i huset sovit i sitt alldeles egna rum, för de ha vi fått klart i helgen iaf, bilder kommer sen. Vårt sovrum blev hips vips gigantiskt o väldigt tomt, känns sjukt skumt att inte ha dem nära men väldigt skönt för oss alla tror jag!!!

Idag förbereds de för förskolestart här hemma, sonen LÄNGTAR :)
Nu blir de snart kaffe, gott!!!

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0