Kära tomten jag önskar mig...

... vet knappt vart jag ska börja ;)

  
           
               Utomhusbelysning                    Utomhusbelysning
           
                                  

Sen skulle ju garderobern behöva fyllas på oxå såklart ;) Massor med renoverings prylar som skulle behövas o sen finns de ju en massa andra små vill ha saker i detta konsumtions samhälle!!! Synd bara att vi typ har slutat me julklappar, hahaha men har ja tur eftersom att ja e såå snäll kanske jag får en av sakerna o de e ju ett plus ;)!!!
Som Wilgot brukar säga, man får de man får!!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Du får komma till oss å spela sequense, ifall du inte får det i julklapp tänkte jag..

2011-12-16 @ 07:04:25
Postat av: Tina

Jaa, sequence är ett stående spel på julafton i våran släkt. Jättemysigt att sitta uppe halva natten och klå varandra och dricka ett glas vin eller tre :)

2011-12-16 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0