Nostalgi!!!

Va o besökte Midgård i går, min gamla skola :) Fick se en jätte bra föreställning, treornas projekt arbete!!! Sååå mysigt minns direkt tillbaka till gymnasietiden o alla föreställningar man hade förmånen att få se :)
Sen måste jag verkligen berömma Vera för hennes enormt bra dans prestation, den tjejen har rytmen i kroppen, väldigt duktig!!!
         
En seg dag med dörrknackare o konstigheter som fick sluta bra i stormen. Vi hann med en del små roligheter som att åka rutchkana i regnet, kisspauser, hamburgare, polissamtal, lite snabb shopping o sen fick ja med mig en ben and jerrys hem :) Den ska troligast inte få ligga så länge i frysen, kanske ända till i kväll ;) Tack Miriam o alla andra för gårkvällen!!!

Fredag igen, de blir pepparkaksbak för hela slanten både stora o små o hus!!! Krydda på julstämningen lite, ska bli mysigt. Kan va bra att ta de lungt ikväll o julmysa för att kunna möta julstressen i stan i morron...
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Miriam

Tack själv;) det var en rolig kväll! Fast man har alltid roligt om man umgås med mig, haha! Hoppas glassen smakar gitt. Ha en skön helg:) kram

2011-12-02 @ 21:20:53
Postat av: Linda

Hahaha ja eller me mig...?!?! ;) Den var/är goood!!! Kram

2011-12-02 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0