Strax ett nytt år...

Nu har julens mys o stress lagt sig o då är de dags för nästa... imorron årets sista dag!!! Ja ett helt år har gått 2011 ett år som mest rullat på, jag har varit "mamma ledig" men nu blir ett nytt år när förskola för båda väntas o allvaret för mamman startar :)

Ja seg, opepp, o tristess har verkligen varit påtaglig i slutet så jag ser verkligen framemot ett 2012 som blir fullt av energi o massa roliga saker ;) Inga större planer har lagts upp för året utan vi tar de som de kommer o bara är...

Julen var bra hela vägen (dock lite kort) o tomten hittade även till oss :) Barnen nöjda o även de stora, vi har mest bara varit o inte hunnit med en sväng till stan på mellandagsrean... men jag har fyndat mig nya vinterkängor iallafall :)
                          
           
           Vi avslutar med tomtekramen o tackar för den här julen :)
    
Tack alla som hjälpte till att göra julen så bra o tack för alla fina julklappar!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0