Tigen går...

Ja snart står julen för dörren... hade misstagit mig en vecka så de e vekligen nära nu, men alla klappar är färdiga o ska "bara" slås in :) De va riktigt roligt att handla julklappar i år!!!

Här hemma händer de saker... ja inte för oss men för den yngsta i familjen iaf ;) Från att inte alls varit intresserad av sina ben o vad dem skulle kunna användas till, till att stå helt själv utan nått att hålla i, gå mellan oss o med bilen o vagnen men även att faktiskt helt själv gå iväg några steg!!! Nu ni, nu går de fort ;)
De finns nästan, läs nästan inge sötare än små barn som just börjar gå o hur till sig blir man som mamma då... hahaha ja lite smått löjlig o väldigt stolt!!!

julsakerna är framme o granen är klädd och... trumvirvel... JO de blev plast gran även i år!!! Men som så många andra år har min sambo lovat att han ska snitsla ut en riktigt fin gran till nästa jul, i tid den här gången. Hahaha ja ja men granen står så grön o grann i rummet o Wilgot är nöjd, hängde dit sin fina dinosaurie alldeles nyss :)
pepparkaksbak, glögg, lussebullar, godis o sånt som "ska" göras har vi hunnit me, så vi är redo för jul ;)

Den vackra o massa snön som vi hade har nu nästan regnat bort o kvar är en massa is...  men här bjuder jag på lite bilder dä man även ka se snön ;)

Ha de gott mina vänner
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0