Alla hjärtansdag!!!

14:e februari en dag då det konsumeras, hela världen firar alla hjärtans dag!!!
Ge varandra presenter, visa uppskattning, säga att man älskar varandra tycker jag ska göras så många fler dagar, helst varje dag (kanske inte prasenter :)...) Inte begränsas till idag, de ska inte behövas en speciell dag för vissa för att visa sina älskade vad dem betyder...

Jag "firar" idag, de e ju mysigt med en dag me lite extra kärlek i luften :) Måste ju ta alla tillfällen i akt o visa och berätta för sina nära hur mycet de betyder :)
Idag blir de en av sonens favoriträtter, efterrätt, lite gelé hjärtan o sen en liten present ha ja ordnat till sambo o barn :) Sen ska vi umgås o ha de roligt tillsammans, de blir vår dag o kväll, en lite extra kryddad vanlig måndag ;) !!!

Firar du??? o hur då???

Ha en underbar alla hjärtans dag alla människor där ute!!!
Till alla nära och kära, släkt och vänner, ni vet vilka ni är o ni ska veta att NI betyder!!!
KÄRLEK TILL ER!!!

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: miriam

Detsamma!! Jag antar att texten var riktad åt mig =P

Ännu ett tack för godiset, det var väldigt rart!

2011-02-14 @ 21:39:46
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Miriam slutet iallafall :)

2011-02-14 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0