Big Brother!!!

Ja storebror ser dig e tillbaks :) Igentligen lite galet att man sitter o ser på de, hahaha men de går ju som inte låta bli... De e bara lite sent, ja är i och försig rätt bra på att nattuggla, synd bara att ja INTE är så morron pigg ;) Ska bli spännande att se hur de artar sig där inne i huset(om ja nu "orkar" se), med både ett par och en transexuell där inne, många härliga karaktärer, kul me nå nytt!!! Tror inte ja skulle klara 106 dagar i isolering... fatta de e ju typ lika länge som Meija funnits, de händer en hel del på 3 månader!!!

"Reality" såpa eller inte??? Följer du oxå Big brother???

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag bör nog hålla mig från att börja se, då är det svårt att sluta. Vilken kanal är det? Man kan ju kanske se på nätet så blir det inte så sent..

2011-02-23 @ 10:35:44
Postat av: Linda

Ja Petra jag bör oxå hålla mig borta igentligen ;) de är på nya kanalen tv 11 mellan 22-23 varje kväll, så de e lite väl sent för oss småbarnsföräldrar igentligen ;)

2011-02-23 @ 12:37:12
Postat av: miriam

Jag ser det också! Tyvärr, men kan inte hålla mig borta. Nyfiken heter det!

2011-02-23 @ 21:54:56
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Linda

Miriam, ja de e samma här o ja de e väl de de heter :)hihihihi

2011-02-23 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0