ängens läckerheter

Va på cykel tur me Wilgot igår kväll o vi passade på att plocka lite blommor från vår sommar natur :)

Underbart att vara hemma efter en perfekt semester trip!!! Vi har njutit o haft de toppen, hunnit med allt de vi ville göra utan att stressa, deaautom fick vi ju trevligt sällskap delar av tiden oxå :) Hade gärna stannat en natt till men Meija blev så otroligt förkyld o fick sova i babyskyddet sista natten så vi valde att styra bilen o husvagnen hemmåt i stället!!!
      
                  
Här rullar vi mot Lycksele... Barnen glada o husvagnen med :)

               Började me bad såklart!!!

                      Djurparken nästa!!!
      
             

                    Härlig stil, jag känner igen mig ;)
           

Om sonen har längtat efter dessa... OOO JA, samlat många guldpengar :)
      
      

        
        

               
               
Campingens alla lekparker fick inte så dåligt betyg heller av sonen, fast bestämd på att vi MÅSTE åka hit nästa år igen, han tyckte att de va lika bra att läman husvagnen för då behövde vi ju inte köra dit den nösta år!!!

Avslutar med lunchen innan hemfärd där barnen äter pannkaka ;)

Nu grejjar vi här hemma, perfekt en mulen men varm dag!!! Stor del av sommaren har gått men mycke kvar, men jag vill ALDRIG att den ska ta slut ;)

Underbar semester men tråkigt att komm hem o läsa om vad som hänt våra grannar i Oslo... så fruktansvärt, de händer så mycke hemskt överallt jag får ont i magen när jag tänker på allt... Nä njut av livet o göra de man vill när man vill så länge det går!!!
Nu är åskan här o ja ska upp o måla!!!
Kram på er :)
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0