Idag blev en "konstig" dag :)

Vilken dag de blev... konstig morgon med mycke pirr o ångest...
Men nu öppnas ett helt nytt kapitel i livet och det ska bli väldigt spännande!!! Kommer dock att sakna alla härliga människor på ica både personal o kunder :)

Barnrummen tapetseras just nu, roligt, roligt, roligt!!! Väggdekorationerna härifrån har kommit och tidigare idag fick jag sms om att jag hade ett till paket att hämta i Robban, synd bara tt de inte kom när jag var där!!! Men sjukt roligt med paket ;)
     
Till nått annat... Meija verkar älska pytti panna eller kanske är de för att hon fick äta själv, hon plockade o verkligen tryckte in tills allt var slut :) Så brukar de inte va när de gäller mat om de inte är gröt då vill säga då gapar hon... pytti panna blir de nog fler gånger!!!
Hoppas på att febern försvunnit o familjen är friskare i morron så va kan göra nått roligt, kanske åka till stugan :)
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: FridaW

Grattis och så spännande med nytt jobb, vill oxå ha :) Lär väl få höra med tiden vars du hamnat;) Kram

2011-08-04 @ 09:20:46
Postat av: Linda

Tack Frida!!! Ja de känns riktigt bra :)förstå inga kvällar o inga helger, de känns konstigt dock, ha ju alltid jobbat så :) Nu prioriterar jag annars så de här blir toppen. Jag ska börja på Racoon filter i Sikeå!!! Håller tummarna för dig oxå :) Kram

2011-08-07 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0