106 dagar...

Ja nu har man alltså gått isäng sent i 106 dagar bara för att man har fastnat i Big Brother träsket ;)
Ikväll korades vinnaren, helt rätt vinnare blev de tycker jag!!! En trygg o godhjärtad norrlänning...
Nu ska även mitt nya liv börja, inge "kvällsfika" som gärna tagits fram till BB... hahaha men mysigt har de varit men nu e de slut på de o kanske även ta sig i säng lite tidigar så att jag får min skönhetssömn vilket verkligen kan behövas ;)
         
Just nu är de tyyyst i huset båda små skruttarna är borta, vi har just kommit hem från en heldag på ikea :) Jätte trevligt har vi haft o kom hem me bilen full... men så klart va de som vi åkte dit för slut!!! Ganska typiskt speciellt när man åkt över 30mil enkel väg :( men men bara att tänka om!!!

Nu ska ja krypa i säng o SOOOVA undrar när ja vaknar i morron ;) Nä väckaren måste nog ställas... massa saker som ska göras i morron oxå!!! Saknar småtrollen en hel del faktiskt....
Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0