Årets längsta dag!!!

Sommarsolståndet idag. Årets längsta dag och kortaste natt, solen uppe extra länge nu, de tråkiga är bara att vet att de vänder nu... Men sommaren ha ju just börjat!!!

Kvällen spenderades på bilbingo, japp ni hörde rätt ;) Riktigt trevligt, dock utan vinst ingen av oss fick vinna ikväll så nu måste vi ju testa lyckan igen :) hahaha

Ha så ont i mitt knä oxå, va o lämnade grejjer på andravarvet i går o föll ju i deras tarppa, måttligt pinsamt... ont gör de, måste för övrigt dit igen med en sak till ett skåp som jag glömde hemma...
typiskt mig, ooo ja :)
I morron blir en bra dag hoppas jag, sambons sista jobbdag sen semester och cirkus på kvällen lovely!!!
      
Natti natti på er!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0