Kallt o jävligt less

nu kommer de possitiva inlägget ;)
E såå sjukt less på att måla o grejja så ja tror ja kreverar, allt e piss o känns bara motigt, saker jävlas o går sönder, räcker inte o måste köpas köpas köpas nytt nytt nytt mer mer mer BLÄ!!! De va så kallt ikväll när ja va ute o måla så ja kunde inte röra fingrarna när ja kom in, vissa blommor har till o me frusit o ser inte kul ut, ja har migrän o e så trött så ja klarar inte av mig själv, somnar på soffan direkt ja nuddar den, stackars barn... känns inte värt de, visst de blir fint o ser nytt ut men fint va e de då de går ju bo ändå... Nä fy o usch så skönt o få tycka synd om mig själv lite o berätta hur less ja är hahahaha, vilka problem jag har ;) i morron är de nog bättre!!!

Men de e snart klart o de blir ju fint ;) hahahaha
Nu ska possitiva jag gå o lägga mig, ska måla mer i morron o se på när snickarna jobbar, de e kul!!! Hoppas på en god natts sömn...

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Tina

Kämpa på!! Det känns snart bättre när solen tittar fram och ni kan se resultatet av ert hårda arbete. Det är nog ett sundhetstecken att va riktigt jävla less ibland, konstigt vore det annars!! Kram

2011-06-14 @ 15:39:05
Postat av: Linda

Tack gulliga Tina!!! De känns redan bättre :) Jag e ju snabb i svängningarna ;) hahaha Lägtar massor nu till den 14:e dock en hel månad bort :( Stor kram till dig o din karl

2011-06-14 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0