Chillat... lr???

Idag blev de stan en kortis... fixa lite grejs till dopet som väntas!!! Tänkte mig en lugn mysdag, men vet inte om den blev så lugn :) De lyckas alltid bli lite stressigt hur ja än gör, o speciellt när man vill vara hemma i tid o har barn med sig. Men ja gjorde iaf de ja skulle o så blev de ju go lunch med en go vän!!!

Vet ni vad, köpte mig ett staffli idag :) De ska bli spännande!!! Picasso nästa ;)

Sen va ja ju i stallet igår mmm häst, kollade även in lektionsridning... blev ja nå sugen då...??? JOOOO vill rida NUUU!!!



Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: sofia

Å jag vill också börja rida igen! Vart finns ridskolan? Har inte ridit nåt sedan jag fick Elsa :( Om du börjar hakar jag gärna på!

Kram

2011-03-01 @ 20:11:45
URL: http://www.fiasvarlden.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja de är ju såå mysigt speciellt nu när de blir vår o sommar :) De finns ju dels en ridskola med alldeles nytt ridhus här i Flarken, där har jag ridit massor och varit involverad. Men igår var ja i Sikeå o kollade in deras anläggning :) Direkt man är nära dessa djus blir man ju sugen på att börja om, vi kanske få kolla upp lite :)

2011-03-01 @ 21:10:27
Postat av: miriam

Kul att ni kom =) Du får haka på mera gånger ;)

Klart du ska börja rida igen Linda.

5,8,1,12.... haha! Kram

2011-03-01 @ 22:33:11
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: miriam

Jo, jag vill ha en tavla som du målat =)

2011-03-01 @ 23:04:43
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Petra

Gynna Flarken! Dessutom så är det jag som ska fixa med deras hemsida.. så jag röstar på Flarken. Annars är jag inte så intresserad..

2011-03-02 @ 08:55:17
URL: http://tjinnill.blogg.se/
Postat av: Linda

Miriam: Vi få se om de blir några skapelser ;) Grymt sugen blev ja på att rida igen, tankrna började verkligen snurra :)

Petra: Jo de e klart att ja vill gynna Flarken, men de e flera saker som spelar in!!! Skulle va roligt att äntligen få rida i ett ridhus i Flarken efter så många års väntan :)

2011-03-02 @ 09:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0