Nu snurrar tankarna i huvudet...

Många funderingar... Varför blir allt som de blir finns de mening med de... varför kommer de så mycket bra men hela tiden vid "fel" tid, va de meningen så??? Varför???
Vad är meningen, finns allt redan utstakat alla val man gör i varje vägskäl, är dom förutbetämda, är det menat så eller blir allt vad man gör de till just då i de vägskälet. Ibland är de verkligen svårt att veta om man ska ta höger eller vänster eller varför inte bara fortsätta rakt fram...

Just nu ser jag inte riktigt nån mening i alla val som kommer o som inte alls känns bra, alla chanser som missas för att de just nu är så... Jag är verkligen vilse och hoppas på att mina val och vägar jag väljer leder till de bästa vilket de säkert kommer att göra, gäller bara att inte ångra och tänka hur hade de blivit om jag valt den andra vägen och hur komme då att bli om jag väljer den här, blir de ändå som jag vill i slutet... ska jag få flyt till slut o lite skjuss på vägen lr...
Varför blir livet just som de blir???

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

Vad detta än gäller Linda:

Du kommer hitta din väg och du kommer gå på många olika vägar dit. Vissa vägar med en väg tillbaka vissa raka och vissa krokiga. Men titta aldrig tillbaka på de vägar du gått utan blicka framåt. Att titta bakåt blir aldrig bra, slutar bara med massa ??. Fast kom ihåg i bland måste man välja hastigt och det kan också bara bli rätt =) Lyssna på ditt hjärta! Kram & Puss

2011-03-22 @ 20:58:56
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Miriam <3 Så rätt så :) Puss

2011-03-22 @ 21:43:57
Postat av: Petra

Väldigt snurrigt! Lite tips är ju att skriva ner fördelar och nackdelar och se vad som väger över. Jag håller inte med Miriam helt, ibland kan det vara bra att titta tillbaka för att lära sig av sina misstag eller framsteg. Men man ska aldrig ångra något, det tjänar inget till.

Jag hoppas att du finner en lösning som blir bra för dig och de dina.. Kom ihåg! Fela är mänskligt och det är ingen annan som ska bry sig i hur var och en sköter sitt så länge ingen far illa..



Kram!

2011-03-22 @ 22:04:48
URL: http://tjinnill.blogg.se/
Postat av: Linda

Petra: Snurrigt är de på många plan :)

Tack för dom orden!!! Självklart man lär sig av sina misstag o "fel" Vissa saker är dock lite svårare än andra :)

Stor kram <3

2011-03-23 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0