11-11-11

Fredag idag o frosten låg som ett vitt täcke på gräsmattan, de kändes väldigt mysigt i morse... solen tittade fram o de va fortfarande kallt men sen kom dimman o "förstörde" så blev de en vanlig grå fredag lr???

Nä den här dagen e ju rätt speciell iallafall, speciellt om man kollar datumet :) 11/11 -11 Nästa år få vi också va me om det den 12/12 -12 men sen dröjjer de ett tag.. typ 100 år till de blir en massa ettor igen o då blir de ju en till men om 90år har vi igen 010101 osv!!! Intressant vetande hahaha ja som sagt ja tyckte de blev en grå fredag ;)

Nu är iallafall biljetterna bokade till årets bio besök!!! Nedräkning hahaha ska bli sjukt intressant o se hur den här första delen av sista filmen är... längtar ooo JA :)
                
http://www.twilightsweden.se/trailers/
Ha en mysig fredag där ute alla goa människor!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: stina

Jag längtar också =) Fatta man e typ 30 och längtar lika mycket som fjortisarna =) Jag hoppas att jag ska kunna fara och se och hoppas att ej få för ont. Hoppas allt e bra!! Kram

2011-11-11 @ 23:26:30
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha ja de e komiskt!!!

Här är de bra, joppas de är bra för dig oxå hur går de för dig me ryggen??? Hoppas du kan fixa bion, ja håller mina tummar för dig och din rygg!!! Kram

2011-11-13 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0