Bebis!!!

Idag för exakt ett år sedan gick mitt BF datum ut... vi fick veta att imorron, dagen efter alltså den 19/11 2010 skulle vår lilla familj växa sig större med ett till litet hjärta som sedan pang bom fyller ett år... Ja GALET men helt fantastikskt!!!

Idag är de fredag igen veckorna springer förbi o helgen ihelgen blir lugn... eller de blir den då inte heller men de e trevligt!!!
Baka cupcakes och tårta hade jag tänkt mig ikväll o en liten idol titt oxå, ingredienserna står redo men frågan är bara om jag är de ;)

Vi hörs alla fredags mysare... jag myser runt idag i min onepiece iallafall!!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: stina

Grattis till Meija på hennes stora dag!! Många kramar från alla oss och speciellt från tremänningen =)

2011-11-19 @ 09:16:12
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycke :)Hälsa hela familjen!!!

2011-11-19 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0