Hur bra kan de va?!?!

De är dem små stunderna som gör allt så bra :)

Ja även om vädret ute kunde vara bättre o jag börjar faktiskt längta efter snö, hoppsan vad kom de ur mig där då men så är faktiskt fallet, även om vintern inte alls är min grej... men som sagt de e de små sakerna som gör de ;)

Njuter idag över hur grym den här veckan varit och hur underbar hela helgen blev!!! Även om sömnen är kanske fortfarande på minus vilket den nog kommer att vara ex antal år framöver me what the ****...
Veckan har efter två arbetsdagar sprungit fram... en trip till badhuset, en sväng till leos, spenderat tid me vänner, sambon va på pub, jag fick träffa familjen o sen avslutas med holmsund aqua arena, kusin lek och super god middag på resturang, Allstar med såklart trevligt sällskap!!!

Hos barnen händer de massor o de känns som skratten och tjaten ökar för varje dag ;) Även om helgen bjudit på lite halv skumma grejer oxå som jag inte riktigt förstår, men man ska ju inte förstå allt heller ;) så vankas de nu en ny vecka och snart är de jul :)
Fick så otroligt men julstämning i kväll på väg hem från stan... nu vill ja bara in o jul shoppa!!!

Längtar du till jul o visst tar du vara på de små sakerna som gör såå mycke???
Vi hörs!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Tina

Längtar alltid till jul, julskinka, julmust, sill, lax, julklappar, julgran, släkt, alladinask, glögg, knäck...ja listan är lång med allt som är "alldeles underbart" med december och jul! Kram

2011-11-06 @ 21:06:45
Postat av: Linda

Va bra Tina då e vi två iaf :) Kram på dig

2011-11-06 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0