MEIJA 1ÅR!!!

De e ingen vanlig dag för de e Meijas ett års dag Hurra hurra hurra!!!

Tänkte dra typ samma "visa" som alla andra hahaha
För ett år sen låg vi där på BB o visste att det var dags o efter en perfekt förlossning i mina ögon så kom hon vår lilla skrutt, alldeles underbar!!
Jag minns så väl hur jag pratade med en kompis i mobilen under värkarna och fick pausa ibland, vi slog vad om tiden... hon vann ;) Vi fick se idol den fredagkvällen 19 november tillsammans med vår nya lilla lilla familjemedlem med snön som i fjol faktiskt låg väldigt säker på vår backe o kylan nypte en del i kinderna när vi lämnade BB för att kanske, bara kanske komma tillbaka någon fler gång... man ska väl alrdig säga aldrig ;)

Tror att Meija har haft en alldeles perfekt ett års dag med fina gratultationer!!! Trots att de blev snorigt o 39,8 graders feber... Men en rolig sak är ju att den första snön föll här idag så nu är de lite lite vitt på backen :)
Tack alla som gjort dagen såå bra!
Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Morfar

Tack för1minnesvärd(om jag nu minns mer än1dag)dag

2011-11-20 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0